onsdag 2 juni 2010

Äntligen en liten uppdatering :)

Länge sen det blev en uppdatering här..

Frille nyser inte lika mycket längre, sååå skönt...

Om några dagar så är det dags för min stora, lilla tjej att fylla 8 år. Tiden går fort... för fort. Hon har under våren sagt att hon vill ha ett barnkalas, men när hon fick ett erbjudande om att få ta med sej bästa tjejkompisen istället på Gröna Lund så började hon gråta och barnkalaset var ett minne blott. Hon blev såååå glad.

Tindra går upp i vikt. Toppen..

Zebbe blev överlycklig då han äntligen fick ta hem sin första mattebok. Han har kämpat så för att få den klar. Äntligen... :)

Theodor gör allt just nu för att få uppmärksamhet. Nypa, knuffa, slåss, sparka, kasta leksaker och allt möjligt. Svartsjukan är stor gentemot lillasyster... Men det kommer att gå över...

Jag och Thomas letar just nu efter ett bra resebolag att åka utomlands med troligen under början av nästa år. Vi hoppas hitta någon skön solsemester som inte är alltför dyr.. Grekland, Spanien eller Cypern lockar oss lite grann...

Jag går dock och längtar efter ett tfn samtal som säger att våra förlovningsringar ska ha kommit.. Är sååå lycklig...

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Mysigt med förlovning.. Hoppas ringarna kommer snart..
Och hoppas ni finner en bra resa till er..

Kram Mia

Trillingmamman sa...

Säg till om jag kan göra något för er. För jag ställer gladeligen upp!! Ser fram mot helgen då vi ska göra Gnesta ;-).

Kramar Eva