måndag 5 juli 2010

Idag är det min dag..

Jaha, så idag är dagen då det ska vara så speciellt.???!!!

Jag själv känner inget speciellt, har till och med helt frivilligt valt att avstå firande i år... eller rättare sagt.. idag.. Jag sprang på lite patrull utav kära släkten och några vänner... så jag var tvungen att ge mej och låta mej bli firad den 1 aug.. passar perfekt då vi ändå har kalas utav andra anledningar dagen innan.. Vad vi ska fira då vill jag inte berätta just nu.. av olika anledningar, så jag hoppas ingen nämner det här i någon kommentar...

Idag ska jag inte vara hemma, har egna planer med Theodor och Tindra.. Har inte bestämt mej för när jag ska lämna hemmet eller när jag kommer tillbaka idag.. Kanske jag bestämmer mej för att möta upp min sambo som hämtar sin son i Norge idag.. Får se om jag bestämmer mej för att överraska dem på tågstationen... Beror på hur Tindra och Theodor är i humöret.. Kanske bäst att vara hemma med dem på kvällen.

Jag hoppas på fint uppehåll imorgon, då jag bestämt mej för att vara ute lite.. Vad jag ska göra återkommer jag med på tisdag. Men jag lär inte finnas på bloggen under dagen.. Eller jo, kanske jag skickar iväg ett mobil-inlägg...

Ha det gott idag alla som läser.. Själv ska jag njuta av min dag...

1 kommentar:

Christina, Sweden sa...

ett JÄTTEGRATTIS till dig på din dag! hoppas den blir precis så som du önskar!!

Christina