tisdag 3 augusti 2010

mycket viktig information... :)

Hej kära släkt och vänner..

Nu börjar den årstid då bloggandet kommer igång på allvar igen.. och nu har jag en helknasig sak på gång.. Det har säkert med min 30 års kris att göra.. hahahha

på följande sida KLICKA HÄR så kommer man till en ny blogg... som jag har.. min 3:dje.. Detta är en mycket viktig blogg att följa, om man känner oss personligen... Jag har några lekar på gång där inne, och det är ett måste om man känner mej eller min familj personligen, att man är med där... Det handlar inte om att göra en massa saker, eller skicka vidare saker.. Men känner man mej eller Thomas så bör man hänga med där inne :)

Välkomna dit

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här ska lekas...Hoppas jag vinner ett fint pris...en kram eller så. Kram på er, mormor till barnen i denna "vanliga familj" :-)

Trillingmamman sa...

Jag är med :-)....

Det finns en bloggaward att hämta hos mig om du vill ha det.

Varma hälsningar Eva

katarina sa...

Jaha, du. Det verkar strös ut Award till dig! För du har en hos mig med. Kram