måndag 6 december 2010

Jag är tillbaka!!!!

Ja, vad säger man... Jag är världsbäst på att uppdatera denna blogg. Jag har tokfastnat i Zebbes blogg och har liksom inte orkat med denna. Dock har jag känt ett behov av att få dela med mej av saker som händer de övriga barnen. Har byggt upp en ... Håll i er... EN NY BLOGG.. hahahahha ja, jag är väldigt omständig utav mej. Men där har jag lättare att uppdatera mej...

KLICKA HÄR

Där kommer jag att kunna ta mej an utmaningar som jag får, där publicerar jag de ( usch nu låter det skrytigt ) awarder jag får.. För ja, jag har sett att superbraiga bloggerskan "endastgossar" gav mej en jättegullig award för ett tag sen för Zebbes blogg, som jag inte kunde visa upp någonstans. För förutom att jag inte riktigt haft tid för den här bloggen, så lyckades jag med konsten att glömma mitt lösen hit.. Men det löste jag ikväll... :)

Välkomna vidare till en mer uppdaterad blogg... om ni vill.. vem vet, ni kanske har försvunnit härifrån nu.. :)

Många kramar och ett stort ursäkta för den otroligt dåliga uppdateringen här.. Men det blir ändring på det nu på det nya stället..

1 kommentar:

Katarina sa...

Ja, du har ju lite att stå i, om man säger så ;-)
Kul att du kommit tillbaka "au naturelle", eller vad jag ska säga....
På egen sida liksom.

Kram och ha dé