tisdag 25 maj 2010

Nu har jag ansökt...

Jaha, då har man tagit ett steg emot att bli vuxen....

Har skickat in ansökan idag till en utbildning som jag hoppas komma in på till hösten.. Undrar bara om jag valt rätt... Men troligen så har jag nytta utav utbildningen även om jag väljer en helt annan utbildning sen efteråt...

Jag har ju en dröm om att söka till polishögskolan så småningom.. Men börjar känna att kanske tiden rinner ifrån mej. Åldersmässigt....

Så till hösten så börjar jag förhoppningsvis termin 1 av 3, och blir till nästa jul färdig undersköterska om allt går vägen. Väljer jag sen att ändå chansa och söka in till polisskolan, så har jag ju nytta utav uska-utbildningen i mitt yrke som polis.. Om jag nu någonsin vågar söka...
Men som sagt till att börja med så blir det undersköterskeutbildning till hösten om jag kommer in...


1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Bra.. Man måste våga och det gör ju du :-)

Lycka till..

Kram Mia