torsdag 29 juli 2010

Snigelhinder???

Idag har det varit en innedag för hela familjen.. Möblerat om i 3 rum!!! hittade en snigel inne i Zebbes rum!! fy 17 vad äckligt det var... Kan man sätta upp snigelhinder vid verandadörren?? Vore skönt.. Nu har vi hittat 2 st bruna, avlånga, slemmiga sniglar i hemmet.. På helt fel plats om ni frågar mej...

Ikväll har jag suttit och förberett inför helgen. Den blir fullspäckad med kalas i olika former.. Ska bli trevligt..

För en gångs skull är jag ute i god tid.. ganska ovanligt när det gäller mej.. Natten innan eller timmarna innan så brukar jag påbörja projekten som ska vara klara till fester.. suck.. Men nu känns det bra.

Tindra fick sin första vaccination idag... Lite halvtrött har hon varit efter det. Men inte alls gnällig som hennes syskon har varit efter sprutor.. Ganska skönt.

Nu ska jag däcka i soffan med min älskade sambo... Sen är det dags att natta kudden...


1 kommentar:

Trillingmamman sa...

Vi ser så fram mot i morgon. Kul att alla vi ska komma med. Tar med kameran och i högsta hugg. Kan inte missa något.

Låt sniglarna stamma hemma bara ;-).

Kramar från klanen Silverlantz