lördag 31 juli 2010

Tindra har idag fått sina namn

Ett stort tack till alla som hjälpte till med Tindras dop, Från musik till fika, från förberedelse till städning efteråt... Tack för det hon fick och tack för alla lyckönskningar.

Vi är så glada för att ni ville dela denna dag med oss. Det blev verkligen en dag att minnas.

Nu sitter vi i soffan och tystnaden har lagt sej i lägenheten... Alla vi, inklusive hunden ( som var hemma ) är helt slut.. Men på ett positivt sätt. Imorgon eller på måndag ska jag lägga över korten på datorn och då visa er lite bilder.

Tack också till er som skickat gratulationer via posten.. Verkligen jättegulligt av er..

Självklart kommer vi att skicka ut ett tackkort till var och en utav er som var delaktiga på något sätt.. Men jag ville redan nu rikta ett stort tack till er alla, vare sej ni firade med oss på plats eller i tanken..


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack från mig som fick tårar i ögonen när du och Anna och K. sjöng så underbart...Vilken trio. Och den underbara pianisten inte att förglömma. Och storasyster Felicia... vilken underbar tjej. Proffsigt tycker jag. Ni är underbara och jag är stoltast i hela världen. Och Zebbe som diggade i kyrkan...jag ler fortfarande..Så, nu ska jag fortsätta med Tindra...massor med musik ska det bli. Tack för en underbar dag. Vila nu, det behöver ni. Kram,
Tindras mormor