söndag 8 augusti 2010

7 Saker om mej själv

Har fått award utav två gulliga tjejer.. Tack så jättemycket.. Läs mer om det här

Så nu ska man berätta sju saker om sej själv.. Och då antar jag lite avslöjande saker också.. :)




1) Någon dag vill jag verkligen testa att raka av mej allt hår... Måste vara så skönt att slippa tänka på frisyr, hårschampoo, balsam osv.. någon dag ska jag våga...

2) Drömmer om att få åka till Disneyworld i Usa... UTAN BARN!!! Jag vill upptäcka det själv, och sen åka dit en gång till med barnen....

3) Jag tror på nummerologi och stjärntecken och allt som har med det och göra... Dock låter jag det inte ta över hur jag ska leva mitt liv.. Jag gör mina egna val, men när jag senare ( veckor, månader, år ) går tillbaka och börjar luska lite varför jag gjorde de valen så är det alltid några siffror som återkommer.. Skumt..

4) Jag ska ha min första tatuering innan nyårsafton i år...!!!!!

5) Jag ville göra lumpen när jag var runt 17, 18 år.. men eftersom jag har astma, så tyckte dem jag rådfrågade, att det inte var någon bra ide att bli något inom helikopter....vad det nu heter.. inte pilot.. men medpassagerare..

6) Älskar Kladdkakesmet!!!! inte så bra när man vill komma iform efter täta graviditeter..

7) Jag älskar att vara i lekparken med barnen och leka.. Men under de sista 2 åren så har jag verkligen inte orkat det pga vissa omständigheter..

tack söta ni för awarden.. Jag blev så glad.. och inne på Zebbes Kamp, så har jag skickat den vidare..


1 kommentar:

Trillingmamman sa...

Nu fick jag också lära mig något nytt av dig ;-).

KRAM