söndag 8 augusti 2010

siffrorna som förföljer mej...

Så här i åsk och regn väder så sitter jag och funderar på saker som jag tycker är läskigt.. tex siffror...

När jag var yngre så berättade min mamma om att det fanns siffror som förföljde henne, vad hon än gjorde.. Detta drabbades även min mammas mormor utav, om jag minns rätt. Som liten så tänkte jag inte så mycket på detta.. Mer än att det var lite roligt..

Idag i vuxen ålder så börjar jag känna av att det är lite jobbigt.. Ibland ställs jag inför viktiga val. Jag följer mitt hjärta och väljer en väg att gå.. När jag sedan efteråt börjar fundera på varför jag egentligen valde att gå just den vägen, så brukar jag alltid hitta en koppling till siffrorna 11 och 25. Samma siffror som går tillbaka genom släkten... Om jag gör ett medvetet val och verkligen letar efter dessa siffror så händer ingenting eller så blir det verkligen pannkaka utav mitt val... och tro mej . jag har testat flera gånger..

Men om jag gör val utan att leta efter ledtrådar, så finns det nästan alltid en koppling till dessa siffror..

11 - Har en benägenhet att dyka upp när någonting bra ska ske, eller om det var ett bra val jag gjort. Men siffran 11 är en liten klurig siffra, då det till en början kan betyda något bra, men som sedan blir negativt och som drabbar mej negativt länge.. tex.. förlorade vänskaper har alltid haft 11 med i bilden. Aldrig 25.. När det gäller min son, som drabbats utav en svår sjukdom, så är han född i nov... alltså månad 11.. Det är ju ett bra exempel.. Jag valde aldrig när jag skulle bli gravid med honom. Jag satt aldrig och räknade att blir jag gravid nu så får jag barn i nov.. det blir bra.. Jag letar aldrig efter dessa siffror, de får dyka upp om de vill..

25 - Är oftast en positiv siffra.. väldigt sällsynt, men dyker den upp så brukar den oftast betyda något bra.. Härom dagen hände det en sak som jag absolut inte kunde styra över... och det blev något positivt av det hela.. och både 11 och 25 visade sej vara kraftigt inblandade.. något som jag inte visste innan.. Jag hade bara ett tfn nr att ringa och fixa en sak... allt blev såå bra, men alla mina planer fick ändras pga vissa omständigheter.. som jag inte kunde rå för.. och när de ändrats klart till ett val som jag var tvungen att följa, så visade det sej efteråt att just 25 var otroligt inblandat som en stark siffra..

Med andra ord.. Väljer jag utefter dessa siffror, tex har med dem i lotterier, eller någon annan tävling, så funkar det aldrig.. Men om jag gör val eller tävlar utan att leta och söka efter dessa siffror då dyker de alltid upp i någon form.. Märkligt...

Undrar varför det är just dessa siffror som förföljer vår släkt..  varför inga andra siffror.. skumt...

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Lite spännande men läskigt. Jag har en kompis som har nummer fem som följer henne. Men ibland får hon förklara för mig hur det hänger samman. Det är inte alltid uppenbart för mig att det är en siffra inblandad men när hon förklarar så förstår jag.

Kram Lisa

Photo by Maria sa...

Ja skumt är vad det är och lite otäckt..

Ha nu en bra dag med bara positiviteti siffrorna..

Kram Mia

Unknown sa...

nu fick du min tanke verksamhet att tänka massor....ska lista ut mina siffror nu...hahahaha.. puss love you

Madde sa...

Skumt! Jag har faktiskt haft siffrorna 5 och 9 som alltid funnits på nåt sätt fast jag inte lagt ner någon större tanke bakom det. Fast nu inser jag ju att mina barn är födda 2005 och 2009???? Hmm!!!!