onsdag 19 maj 2010

Frille gömmer sej... halvdant...

Jag sa åt Frille att gå in ifrån verandan, vi skulle nämligen öppna grinden, och Frille är en hund som gärna smiter om han får chansen... Efter mycket tjat, så gick han in och gömde sej bakom gardinen.. Ser ut som att han tänker ... - Ingen som ser mej nu????!!!!

Sen fick jag be honom att lägga sej ned, då Theodor sprang ut och in på verandan genom grinden. Jag sa åt Frille att lägga sej ned inne i vardagsrummet, men Frille är som han är... När jag sa åt honom, så la han sej med tassarna inne i vardagsrummet.. Men när jag vände mej om så nog fasen åkte en tass ut på verandagolvet...


Frille ska alltid ha sista ordet... VOFF!!!!

2 kommentarer:

Trillingmamman sa...

Lika envis som matte sin ;-).....

Tack gumman för ditt underbara inlägg. Man kan ju bli trött för mindre på människor som inte vågar stå upp. Barnskrik i all ära.. men hallå... Dessutom så vet man ju vem alla grannar är så det lär bli en del blängande och utfrågningar!!

Ha en underbar dag!

Kramar från La familia

Photo by Maria sa...

Så bra på att gömma sig är då inte Frille, det får han träna på ;-) Men fin är han :-)

Kram Mia