torsdag 20 maj 2010

Theodors sovställning....


Jag klev upp för någon natt sedan, detta för att göra ett nattligt besök på toan.... Hur långt tid tar det innan kroppen fattar att man kan sova hela nätterna, man behöver inte gå på toa varje natt, bara för att man behövde det som gravid....

Hur som helst.... Efter dessa besök, så brukar jag ta en nattlig runda i lägenheten och kika till alla sovande barn och vovve. Oftast så ligger de på sin plats, där jag nattade dem... Vovven är den enda som flytar på sej under nattetid..

Men när jag gick förbi Theodors rum, så såg jag honom inte i sängen. Han låg på sitt golv, helt utslagen. Men han snarkade och såg ut att ligga skönt. Jag valde att låta honom ligga kvar där. Klockan var 3 på natten och jag visste att om jag lyfter upp honom i hans säng,så kommer han att vakna och väcka allihop och inte vilja somna om förrän kanske 2 timmar senare. Jag hade ingen lust med det :)

Han sov gott där ända till sju på morgonen... Då kom han upp med sin vällingflaska och ville äta och mysa lite med mej. Helt okej :)

Tittade på kortet nu och insåg att jag egetligen borde vrida på kortet... men jag låter er vrida på huvudet istället... :)

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja han verkar ju sova hur gott som helst så det gjorde du rätt i att låta honom sova vidare..

Njut av dagen..

Kram Mia

Trillingmamman sa...

Du gjorde helt rätt! Ser så himla mysigt ut. Ombonat med kudde och allt. Goa killen!


Kram Eva