söndag 20 juni 2010

Gruff gruff

Börjar med att skriva gruff gruff...

Det är tydligen inte tänkt att jag ska kunna visa er hur staketet ser ut !!! hahahah

För ett tag sedan kraschade datorn.. Min kära bror installerade om den.. tack!! men nu vill den inte ta emot mina bilder från mobilen.. suck nåja tur att man har sin bror.. Han får dyka förbi någon dag och fixa det.. till dess får ni nöja er med mina inlägg utan bilder.. tyvärr.. Jag har så många bilder jag vill visa er.. Men det får dröja ett tag

Idag har vi firat Felicia. Stora delar av släkten kom och njöt av Zebbe-kaka, glass och kaffe. Hon njöt av dagen..

Just nu sitter jag hemma hos en utav mina bästa vänner och passar deras barn. Sötnosarna sover så sött och jag hade ju tänkt att passa på då och visa er alla bilder ifrån verandan och Gröna Lund. suck

Igår tillbringade jag dagen framför tv. Vackert lagom kungligt och roligt. Så kan jag sumera mina tankar om det kungliga bröllopet som var igår. När talen hölls vid middagen så grät jag.. Ja, så känslig är jag :) Men det var fint.. otroligt fint..

Ha det gott så länge

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Så känslig är jag med ;-) Grät när både pappa Westling och Prins Daniel talade :-) Så vackra och personliga tal..

Hoppas du får ordning på bildöverförandet..

Kram Mia