tisdag 22 juni 2010

Jag fick ett fnattryck nyss!!!!

Att min älskade står ut med mej!!! hahahha

Just precis inträffade följande..

Zebbe var i badrummet och ropade på mej, jag skulle hjälpa honom med att borsta tänderna. Han ropade och ropade. Jag tröttnade och muttrade väl ett litet surt JA!! Jag kommer. Jag la ner Tindra i hennes säng. Gick med lite halvtunga steg mot badrummet. Öppnade dörren och gick in till Zebbe. Han stod där med tandborsten i munnen och Thomas stod utanför vid vårt skötbord ( i hallen ) och bytte på Theodor. Då visar Zebbe mej sin första!!! lösa tand!!! Jag hojtar och kan inte sluta upprepa mej själv - Tanden är lös. Din första tand är lös!!! En lös tand!! JIppie.. Vad kul.. du har blivit stor Zebbe!!

Zebbe går ut i hallen och visar stolt upp sin lösa tand för Thomas. Thomas ler emot mej och säger sen till Zebbe med en mycket tillgjord röst... - Åååå din tand är lös :) Sen skrattar Thomas och säger att jag är knasig..

Japp det är jag!!! Knasig men han älskar mej ändå!! hihihi

3 kommentarer:

Trillingmamman sa...

Du är inte bara knasig utan mamma också ;-). Se till och stoppa en slant i vattenglaset *blink*.

Kramar Eva med familj

Photo by Maria sa...

Just därför han älskar dig kanske, just för att du är knasig :-D

Kram Mia

Ölandsvindar sa...

Ja här hos oss blir vi inte lika lyckliga om vi upptäcker en lös tand!!!
Kram
Faster