onsdag 30 juni 2010

Just nu trivs jag bra

En del av vår omgivning brukar undra hur vi får plats / står ut med varandra i vår lägenhet.
Perioder av året så undrar jag också hur vi står ut med varandra på en pytteliten bostadsyta...

Men när sommaren kommer och hela världen utanför blir extrarum för oss, så märker man inte av att vi möblerat varenda liten vrå av lägenheten.

Nu när mina 2 äldsta är hos sin pappa och Thomas äldsta är hos sin mamma, så ekar rummen nästan när man går runt i lägenheten. Med endast 2 små barn hemma så duger vår 3:a bra.

Men fråga mej i vinter eller under regniga dagar, så får du förmodligen ett helt annat svar.
Men just nu trivs jag otroligt bra i vår lilla trea.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Ja vilken skillnad det måste bli när tre barn är borta! Fast då passar man väl på att njuta av de andra förstås...
Du får dansa dig fram genom rummen medans du kan
; )

Photo by Maria sa...

Ni verkar ändå kommit på ett bra sätt med compact living :-)

Kram Mia

Pssst.. Har en tävling på min sida om du känner för det ;-)