lördag 3 juli 2010

Inställd resa och räddare i nöden...

Idag var det tänkt att jag och min vän skulle ensamma dra iväg på en dygnskryssning.. Tyvärr så kom det lite ivägen och vi fick ställa in resan.. Dock kommer den att bli av lite senare, kanske framåt hösten... Istället så kom hon hit med sin familj och vi badade i poolen och grillade gott. Så mysigt :)

Min bror kom hit som en räddare i nöden.. Jag höll nämligen på att kasta ut datorn för att den inte gjorde som jag ville.. Men nu har min käre bror hjälpt mej så nu är jag igång igen med datorn.. Underbar bror man har som står ut med en storasyster med kort stubin när det gäller datorn... :)

Igår scannade jag in lite mer än 100 kort på Felicia, JISSES vad lik hon och Tindra är varandra,, Ska leta fram 2 kort och visa er imorgon.

Jag är inte klar med Felicias första album ännu, så ikväll ska jag sätta mej och fortsätta med det...

Varmt och väldigt soligt idag... pust... skönt med lite kvällssvalka...

Ha det gott så länge..

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Datorer kan göra en galen när de inte funkar som man vill så jag förstår dig.. Jag har med en bror som får göra utryckningar när någon av våra datorer krånglar.. Bra med bröder ;-)

Verkar som ni haft en mysig dag trots att det inte blev någon resa..

Kram Mia

Trillingmamman sa...

Tack för en superdag! Det var helt underbart. Måste vi göra om, i massor. Trots alla spår på verandan ;-).

kryssningen tar vi igen, jag lovar!!

Kramar från stoora familjen